Powered By Blogger

Thursday, July 7, 2011

Annuar Musa Berbohong

ANNUAR MUSA berbohong semasa Najib melawat Kelantan bila beliau berkata "PM adalah individu yang telah banyak membantu pembangunan sukan bola sepak khususnya di negeri ini (Kelantan) berbanding kerajaan negeri yang sehingga hari ini tidak pernah menyumbang satu sen walau sudah beberapa kali permohonan rasmi dikemukakan oleh KAFA"

Sebagai jawapan kepada pembohongan Annuar tersebut adalah diingatkan bahawa Kerajaan Kelantan telah memberi imbuhan sebanyak RM200,000 kepada pemain skuad The Red Warriors selepas pasukan tersebut berjaya memenangi Piala Malaysia 2010.

Di samping itu juga, Kerajaan Negeri telah melupuskan cukai sebanyak RM378,341.11 sebagai sumbangan Kerajaan kepada pembangunan sukan bolasepak Negeri Kelantan.

ANNUAR MUSA berbohong semasa Najib melawat Kelantan bila beliau berkata "Tiada Stadium dalam Malaysia kecuali Kelantan yang papan tandanya masih lagi cap rukah (terpaksa panjat) setiap kali perlawanan berlangsung". Dan penipuan tersebut turut disambut oleh PM yang berasal dari Pahang itu.

Sebagai jawapan kepada pembohongan Annuar tersebut, tak payah pergi stadium lain dalam Malaysia, sila tengok Stadium Darul Makmur Pahang (negeri pemimpin yang sedang dibodek oleh Annuar). Scoreboardnya juga jenis cap rukah. 

ANNUAR MUSA berbohong dan biadab semasa Najib melawat Kelantan bila beliau menobatkan Najib sebagai peminat nombor satu The Red Warriors.

Sebagai jawapan kepada pembohongan dan kebiadaban Annuar tersebut, Negeri Kelantan masih lagi mempunyai sultan yang memerintah iaitu Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Muhammad ke V. Sewajarnya dan sepatutnya Bagindalah yang lebih afdal dinobatkan sebagai peminat nombor wahid pasukan The Red Warriors kerana Baginda selalu mencemar duli untuk bersama-sama rakyat turun menonton perlawanan bolasepak yang membabitkan pasukan The Red Warriors sedangkan Najib tak pernah walau sekalipun turun memberi sokongan kepada pasukan The Red Warriors.

Kesimpulannya, Annuar Musa berbohong dan beliau tidak layak untuk diangkat menjadi pemimpin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...